Forsakars Brukshundklubb

Nybörjarkurs Agility

Vill du testa på agility! Denna kursen är för dig som aldrig testat agility och som vill prova något roligt tillsammans med din hund.

Den här kursen vänder sig till dig som är nybörjare eller om du har en hund som är nybörjare. Du kommer under kursen att lära dig agilityns grunder. Ni kommer få lära er ett samarbete hund och förare emellan. Vi lär hunden ordförståelse för de olika hindren, olika byten, fart och självständighet.  Det kommer att vara inlärning med och utan hinder. Kursens målsättning är att kunna springa en lättare blåbärsbana.
Hundar under 12 månader får inte hoppa men kan vara med och lära sig agility ändå

Förkunkap: Hunden ska kunna vara lös bland andra hundar och komma på inkallning.

Minimum 3 ekipage, för att kursen ska bli av!

Fika ordnas.

Pris: 800kr Betalas till Bg: 142 - 0546 eller Swish: 123 522 93 07
Uppge följande på betalningen

• Namn

• Kurs

• Person.nr

Instruktörer:

Anmälan till kursen görs till kursledaren på:
I anmälan ska du uppge följande:

• Ditt namn

• Ditt personnummer

• Telefonnummer

• Mailadress

• Hundens namn

• Hundens ålder

Då ni anmält er kommer ett bekräftelse mail att skickas med anvisningar för betalning av kursen.

OBS! För att få gå kurs hos oss krävs medlemskap i Svenska Brukshundklubben samt hel- och/eller del- medlem Forsakars brukshundklubb.

Vill du gå en kurs hos oss?